۳ پاسخ

عزیزم‌ سرخورد نمیشه چیزی رو استفاده کرد باید خود دکترت برات تجویز کنه اگه نرفتی دکتر هنوز صبر کن تا بری خودش برات مینویسه

من دکترم از شانزده هفته گفت بخور

باید دکتر تجویز کنه معمولا ۱۶ هفته ،،، ممکنه بدنت نیاز نداشته باشه مثل من که تو آزمایشم بالا بود گفت لازم نیست بخورم

سوال های مرتبط

مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم و ساجده مامان تو دلیم و ساجده هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلآرا مامان دلآرا روزهای ابتدایی تولد