خانوما از ۰ند هفته باید قرص آهن مصرف کرد؟

۱۰ پاسخ

گلم به من از ۱۴ هفته بهداشت. و دکترم داد

از سه ماه دوم بارداری ب بعد

اهن

نه قرص اهنگ ۱۸ هفته بهت میدن

آهن از هفده هفته دکتر برام تجویز کردن

از هفته ۱۶ که فولیک اسید قطع میشه آهن و مولتی ویتامین میده دکتر

بستگی داره دکترت چی بگه اکثرن میگن از ۱۴ تا ۱۶ هفته شروع بشه
اما بعضیا میگن از اول بستگی ب بدنت داره

من تا الان یدو فولیک میخوردم
از این هفته اسید فولیک شروع کردم

آهن رو به من گفت از هفته ۲۰ بخور

از اول بارداری

سوال های مرتبط

مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی
مامان کایهان👼🧿🩵 مامان کایهان👼🧿🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته نوزدهم بارداری