خانوما از چند هفته قرص آهن مصرف کردین؟

۱۰ پاسخ

از ١٦ هفته و ١ روز

16 هفته بودم فک کنم

۱۵هفته ک کامل شد

شونزده

از ۱۲

۱۶ به بعد

14هفته بودم

من از ۱۶هفته شروع کردم

۱۶هفته

از شروع ماه چهارم

سوال های مرتبط

مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۵ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلیم و ساجده مامان تو دلیم و ساجده هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته نوزدهم بارداری