خانما قرص آهن رو از کی شروع کردین از چند هفته؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

وقتی ۱۶ هفتم تموم شد وارد ۱۷ شدم

از ۱۳ هفته

14هفته

18هفته

۱۶ هفته اسید فولیک قطع شد آهن شروع شد

۱۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۵ ماهگی
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلآرا مامان دلآرا روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری