سلام شماها از کی قرص آهن شروع کردین ؟؟

۸ پاسخ

من شنبه قراره برم برام بنویسه

من کم خونی دارم از ۱۰ هفته

فک کنم ۱۷ هفته بود

برای من ۱۶ هفته که کامل شد گفت آهن بخور

۱۶هفته رو تموم کردم

من دو سه روزه شروع کردم

سلام من تحت نظر بودم از قبل خود دکترم مینوشت یادم نیس فدات ولی هرماه تغییر میداد

ازشروع ۱۷ هفته

سوال های مرتبط

مامان نویان🩵و تودلی مامان نویان🩵و تودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۵ ماهگی
مامان امیرحسین وتودلی مامان امیرحسین وتودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد