خانوما از هفته چند قرص آهن مصرف کردید؟

۱۱ پاسخ

من از یازده هفتگی به علت کم خونی شدید

۱۵ هفته

من جواب انتی رو بردم بهم مولتی ویتامین ‌ امگا۳ یه قرصم داده کلسیم و دی ۳ هست یه قرصم اهن و‌فولیک اسید اینا

12هفته

من از همون هفته ی ۷امم یدوفولیک داد مجدد رفتم پیش قرص هم لایف داده

۱۷ هفتگی از دیشب

۱۶ هفتگی

از ابتدای ۱۶ هفته

۱۲ هفته بودم

تو 14هفتگی شروع کردم

به من بعد انتی داد

سوال های مرتبط

مامان کایهان👼🧿🩵 مامان کایهان👼🧿🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلیم و ساجده مامان تو دلیم و ساجده هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آیه کوچولو مامان آیه کوچولو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان خورشید مامان خورشید هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری