خانما قرص آهن از چه ماهی مصرف کردید؟

۱۰ پاسخ

از همین هفته بهم دادن

من از اول بار داریم ید فلیک میخوردم الان دکترم آهن +فولیک داده

دکترم تازه به من داده چهار ماه هستم

برای مصرف هرقرص و مکمل و ویتامین اهن با پزشکت مشورت بکن با توجه به ازمایشاتت بهت میده

از قبل بارداری دارم میخورم

۱۶ هفته

ازماه های اولم

میگن شانزده هفته باید مصرف کرد ،منم یکی دو روزه دارم مصرف میکنم بهداشت گفت ،هنوز دکتر نرفتم آخه سونوگرافیمو چند روز دیگه باید انجام بدم و برم پیش دکترم

تازگیا به من داده حدودا ۲۰هفته اینا

اوله چهارماهگی

سوال های مرتبط

مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان خورشید مامان خورشید هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان توتویی🍓 مامان توتویی🍓 هفته بیست‌وششم بارداری