سلام خانمای باردار قرص اهن رئول reol مصرف کردید؟؟ خوبه؟؟

۳ پاسخ

من میخورم اره خوبه سلام میرسونه 🥲🫶🏻

دکترم یه ماه پیش نوشت منم هر شب میخورم حالا دیگه نمیدونم تا الان چقدر تاثیر داشته. 🤣🤣🤣

اره من هر شب میخورم
خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری