خانما قرص آهن ففول و از چن هفته شرو کردید

۱۷ پاسخ

برامنکه از دیروز دکترم گفت فولیک اسید قطع کن بجاش اهن داد شدم ۱۶هفته و ۱ روز

اها علائم چي هس

من از ۱۷

به مدت چن روز تاخير تست مثبت ميزنه

از هفته ۱۸

ديگه هفت روز

ديگه هفت روز

من کوالی،فول با ید فولیک و D3رو از 7هفته اوایل بارداری تاالان دارم میخورم الان عوض کردم قرصام

من از۹ هفته

اهن و یکی دوهفتست

دکترم گفت از ۱۶ شروع کن

دکترم گف پایان سه ماه اول ک حدود ۱۳ هفته و چند روز بودم رفتم پیشش تا دارو بخرم تو ۱۴ هفته و یکی دوروز شروع کردم

من دکتر گفت ازاول15هفته شروع کن دارم میخورم الان یک هفته اس البته روز درمیون گفت ولی مولتی ویتامین هرروز

من از هفته ی ۱۶ شروع کردم

من از 18 هفته

سلام جانم من برا باردار اقدام كردم الان حال ندارم سرگيجه سردرد كمر درد اشتها ندارم يعني باردار

نزدیک ی ماهه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🧚‍♀️ مامان پرنسس🧚‍♀️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی ۳ ماهگی
مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 مامان 🎀ܠـܝ̇ߺـߊ🎀 ۳ ماهگی
مامان بهار و آرمان مامان بهار و آرمان ۷ ماهگی
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان امیرحسین وتودلی مامان امیرحسین وتودلی هفته سی‌ام بارداری