قرص آهن ففول یبوست آوره؟

۸ پاسخ

نه اتفاقا

عزیزم ففول یبوست میاره و اینو همه میدونن اما قرص خوبیه
اگر بتونی در کنارش فیبر بیشتری مصرف کنی یبوست اذیتت نمیکنه اما اگر بازم اذیتی جایگزین داره و بگو پزشکت برات عوضش کنه
اونایی که یبوست نمیگیرن با خوردن ففول،مصرف سبزیجات و فیبر بالایی دارن

کلا قرص آهن یبوست آوره.
باید برندایی بگیری که حداقل عوارضشون کمتر باشه.

یه قرص آهن یکی از اشناها میخورد میگفت که عوارض گوارشیش خیلی کمه فکر میکنم اسمش سیدرال فورت.

ایزی آیرون و فرودین هم شنیدم عوارض کمی دارن.

اره من سوپرافر میخورم همون آهنه بیشتر از ففول میسازه بهم

فیفول پلاس میخورم .یبوست نمیشم

کلا آهن یبوست داره، همراه مرکبات و سبزیجات بخور هم جذبش بره بالا هم یبوست کم بشه

قرص اهن کلا یبوست میاره

آره
میوه و سبزیجات زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان محمدعلـــــــی❤ مامان محمدعلـــــــی❤ ۶ ماهگی
مامان بهار و آرمان مامان بهار و آرمان ۷ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۱ ماهگی
مامان پسرکم💙💫 مامان پسرکم💙💫 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آریا✨و آرن🍃💙 مامان آریا✨و آرن🍃💙 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری