بچها قرص آهن فروفوت بهتره یا ففول؟

۱۰ پاسخ

من ففول میخورم

من ک دکترم میگ فروفورت بهتره برام همونو ثبت میکنه

فروفوت
یوبوست هم نداره

یبوست میارن

من دکتر برام ففول تجویز کرده

من که هیچ کدومش بهم نساخت

من سر پسرم ففول میخوردم خیلی خوب بود الان دکتر بهم فروفوت رئول داده اصلا خوب نیست هم معدمو اذیت میکنه هم یبوست پدرمو‌دراورده

منم فروفورت میخورم

رئول واسه زن های باردار از همه بهتره ، یبوست هم نمیاره

دکتر من فروفورت رو تجویز میکنه

سوال های مرتبط

مامان پناه✨️ مامان پناه✨️ ۳ ماهگی
مامان پارسین و داتیس مامان پارسین و داتیس ۲ ماهگی
مامان پسرکم💙💫 مامان پسرکم💙💫 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۳ ماهگی
مامان بهار و آرمان مامان بهار و آرمان ۷ ماهگی
مامان 🩵 آقا یزدان 🩵 مامان 🩵 آقا یزدان 🩵 ۹ ماهگی
مامان آریا✨و آرن🍃💙 مامان آریا✨و آرن🍃💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان محمدعلـــــــی❤ مامان محمدعلـــــــی❤ ۶ ماهگی