مامانا قرص اهن ففول بهتره یا فرودین؟

۴ پاسخ

من آیرولیپ میخورم خیلی بهتره از این دو تاس

ففول بهتره یبوست نداره

فرودین نشنیدم ولی ففول کپسولیش خوبه

دوتاشم خارجی
ففول گرونتر ولی

سوال های مرتبط

مامان پناه✨️ مامان پناه✨️ ۳ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۱ ماهگی
مامان پارسین و داتیس مامان پارسین و داتیس ۲ ماهگی
مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۶ ماهگی
مامان آریا✨و آرن🍃💙 مامان آریا✨و آرن🍃💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی ۳ ماهگی
مامان بهار و آرمان مامان بهار و آرمان ۷ ماهگی
مامان 🩵 آقا یزدان 🩵 مامان 🩵 آقا یزدان 🩵 ۹ ماهگی
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان محمدعلـــــــی❤ مامان محمدعلـــــــی❤ ۶ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان هفته بیست‌وهفتم بارداری