قرص آهن ففول بهتره یا فرفروت؟

۱۰ پاسخ

چجور سوالمو بپرسم ک همه ببین و جواب بدن؟

سلام من سوال دارم؟

من فرفورت میخورم خوبه بنظرم

من فروفورت مصرف. میکردم یبوست میگرفتم دکترم این سری بهم ففول داده خیلی بهتره

من ففول استفاده میکنم فک میکنم بستگی به نیاز بدنت داره

فروفورت

فرفروت یبوست داد بهم خیلی شدید

من فرفوت ولی یبوست میده ب آدم

من م فرفروت میخورم خوبه👍

فرفورت

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۱ ماهگی
مامان پارسین و داتیس مامان پارسین و داتیس ۲ ماهگی
مامان پسرکم💙💫 مامان پسرکم💙💫 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 مامان هامین🐣🧁👩🏼‍🍼 ۶ ماهگی
مامان بهار و آرمان مامان بهار و آرمان ۷ ماهگی
مامان 🩵 آقا یزدان 🩵 مامان 🩵 آقا یزدان 🩵 ۹ ماهگی
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری