قرص آهن ففول بهتره یا فروفورت گاین؟

۱۱ پاسخ

فروفورت

ففول واسه من خیلی بد بود بالا میاوردمش بهم فرفوروت دئودنال داد

فرق نداره باید ببینی کدوم بهت میسازه
من فروفورت میخورم

من فرفورت میخورم

من ۱ هفته هست میخورم ففول نمیدونم مال اینه یا نه تپش قلب گرفتم

تو بارداری نمبدونم‌ بدون اجازه پزشک میشه خورد یا نه
ولی من قبل بارداری ففول میخوردم هر از گاهی
حالا چون یهو کمخون شدم قرص آهن قوی تر میخورم

بنظر من این ها فقط بسته به نظر دکترته

فروفورت عالیهههه

من ففول دکتر تجویز کرد هموگلوبینم ۹ بود روزی دو تا گفت بخور خیلی عالیه بخاطر کم خونیم همش سرگیجه و تنگی نفس داشتم الان ندارم اصلا

ففول خودم عالیه

من فروفروت میخورم

سوال های مرتبط

مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه✨️ مامان پناه✨️ ۳ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۱ ماهگی
مامان پسرکم💙💫 مامان پسرکم💙💫 هفته بیست‌وششم بارداری