خانما قرص آهن فروفورت گاین خوبه بخورم؟

۶ پاسخ

منم همینو میخورم

قرص اهن۸۰ میلی گرم شرکت دکتر عبیدی عالیه

منم همونو میخورم کم خونی دارم روزی ۲ تا

من از اول بارداری همینو میخورم

من همونو میخورم

خیلی خیلی خووووبه
منم استفاده می‌کنم
البته اینقدر آهنم پایینه ظهر ‌ شب میخورم

سوال های مرتبط

مامان پارسین و داتیس مامان پارسین و داتیس ۲ ماهگی
مامان نبرقمتذ مامان نبرقمتذ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری