بچه ها کوالی فول بهتره یا فروفورت گاین

۶ پاسخ

گایننن

فروفورت گاین عالی هست منم دکترم نوشته برام خیلی حالمو بهتر کرد

منم سرکلاژ کردم الان یک هفته نمی‌خورم آهن رو
ضرری داره یعنی؟
آخه یبوست میگیرم میترسم برای بخیه

فرو فروت.ولی خودم تا الان هیچ نخوردم.نمیدونم کم خون شدم یانه

نمی‌دونم😂😂😂

فروفورت عالیه

سوال های مرتبط

مامان پارسین و داتیس مامان پارسین و داتیس ۲ ماهگی
مامان کنجد💙💖 مامان کنجد💙💖 هفته سی‌وششم بارداری