کیا قرص آهن ففول میخورن؟ خوبه راضین؟ یبوست نمیشن؟

۶ پاسخ

وای من ففول میخورم حالم بد میشه بالا میارم

نه من میخورم یبوست نشدم تا حالا اصلا

ازچندهفتگی باید بخوری اگه خوبه منم همینو بگیرم چون اهن میخورم یبوست میشم

نه ففول یبوست نمیده

منم میخورم خدارو شکر همین به من افتاد

من میخورم نه اوک

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی
مامان الارز خانم مامان الارز خانم ۶ ماهگی
مامان بهار و آرمان مامان بهار و آرمان ۷ ماهگی
مامان پناه✨️ مامان پناه✨️ ۳ ماهگی
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۱ ماهگی
مامان پارسین و داتیس مامان پارسین و داتیس ۲ ماهگی
مامان پسرکم💙💫 مامان پسرکم💙💫 هفته بیست‌وششم بارداری