سلام قرص آهن رو از چه ماهی باید شروع کرد

۷ پاسخ

من ۲۰ هفته خوردم
دکتر به همه نمیده آزمایش خون میده اگر کم خونی یا کمبود ذخیر آهن داشته باشی بهت میده اگر نه لازم نیست تو مولتی ویتامین بارداری آهن داره

من ۱۸ هفته

من از ۱۹ میخورم

۱۶ هفته

من چرا پس دکترم واسم تجویز نکرده

بعد از انتی خوردم

فک کنم ۱۶ هفته به بعد

سوال های مرتبط

مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلآرا مامان دلآرا روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرحسین وتودلی مامان امیرحسین وتودلی هفته سی‌ام بارداری