سلام قرص اسیدفولیک و ویتامین د تا چند هفته مصرف کردید

۶ پاسخ

من که هر روز دارم مصرف میکنم ولی اهن نمیخورم دمتر گفت تا اخر بارداری بخور

من کلا از 14 هفته به بعد فقط اکتی ناتال میخورم

دکترم گفت تا 20 هفته من تا 18، 19 خوردم

هنوز دارم مصرف میکنم

دکترم به من گفت اسید فولیک تا هفته 16
ولی ویتامین د تا سه ماه بعد از زایمان هم باید مصرف بشه

فولیک تا ۱۴ هفته
دی همچنان

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری