خانما بايد از چند هفته آهن استفاده كنم؟

۴ پاسخ

عزیزم من ۳ ماه اول طبق دستور دکترم فولیک اسید خوردم.
بعدش قطع کرد و اهن نوشت گفت تااخر بارداری هرروز میخوری

من دکترم از همون اول بارداری برام نوشت

من از آخر ۱۵دکترم برام نوشت

من از ۱۶ شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان دلآرا مامان دلآرا روزهای ابتدایی تولد
مامان هایلین مامان هایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ❤️هدیه خدا مامان ❤️هدیه خدا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری