خانما سلام
از هفته چند باید اهن بخوریم ؟

۶ پاسخ

من از امروز برام آهن و مولتی ویتامین و آسپرین نوشت

من ازهفته16شروع کردم ب خوردن

خانوم ها شما ام ی پاتون سرویس ی پاتون بیرون

اگ نیاز باش میگن بخوری

از هفته ۱۷

میگن اگه نیاز باشه دکتر اصولا ۱۶ هفته به بعد میده

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرن مامان آرن هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان دوقلو💓💙 مامان مامان دوقلو💓💙 ۹ ماهگی