۶ پاسخ

من از هفته ۱۴ دکتر گفت نخور برام فروفورت نوشت

تا ١٦ هفته بخور
بعدش دكتر برات مينويسه
مولتى و كلسيم و آهن و ويتامين دى

دکتر به منم‌ گفت تا هفته ۱۷ بخور . بعد آنومالی بهت میگم

من تا 16هفته خوردم

فکنم از ۳ماهه دوم تمام میشه
دکتر بجاش ففول تجویز میکنه
ففول یا فروفورت

فکر کنم شما دو سه هفته دیگه هم من اسید فولیکو بخوری با د۳ بعدش مولتی ویتامین و آهن بهت میدن

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو💓💙 مامان مامان دوقلو💓💙 ۹ ماهگی
مامان 🩷الماس و نور🩷 مامان 🩷الماس و نور🩷 ۱ ماهگی
مامان قند👶🏻🧿 مامان قند👶🏻🧿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوگل پسر😍💙 مامان دوگل پسر😍💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عباس مامان عباس هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی کوشولو مامان نی نی کوشولو هفته بیست‌وششم بارداری