خانما تو چند هفتگی باید کندر بخورم؟

۳ پاسخ

خوردنش توی سه ماه اول خوبه بعدش نباید بخوری بچه بیش فعال میشه

من شنیدم واسه هوش جنین خوبع
اما زیادیش ن
مثلا ۳ یا ۴ بار بخوری تا آخر بارداری
من تا الان دو بار خوردم
میگن از چهار ماهگی بخوری خوبع
من دیدم که اطرافیانم خوردن

نخور اصلا،من یجا خوندن خوردنش تو بارداری ممنوع شده

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ایران مامان ایران هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مارشملو🍡 مامان مارشملو🍡 ۶ ماهگی
مامان 🩵🤍🤍🩵 مامان 🩵🤍🤍🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری