کندر تو بارداری چجور باید خورد؟

۸ پاسخ

کندر برای چیه؟

من الان میخورم معده درد خیلی شدید دارم خیلی بهتر میشم
زیاد بخوری باعث پیش فعالی میشه

من دو سه ماه خوردم الان یک ماهی میشه نمی‌خورم دیگه
مامانم همش اصرار می‌کنه بخور بخور
منم از بیش فعالی که میگن میترسم
یکی میگه هشت ماهگی مجازی بخوری یکی میگه سه ماهگی یکی میگه پنج ماهگی واقعا آخرشم نفهمیدم کدومشون راست میگن

کندر فقط ماه سوم بارداری

چرا کندر میخوای بخوری؟ برای تاثیرش رو هوش و اینا؟

چون گرمه و پیش فعالی میاره هر دکتری اجازه خوردن نمیده
من دکتر قبلیم حالت تهوع زیاد داشتم ولی گفت طبیعی حتی قرص تهوع هم نداد
ولی یکی از بستگانم معرفی کرد رفتم یه دکتر دیگه که به بیمه ام بخوره برای تهوع بهم سرم و آمپول تقویتی و ضدتهوع داد تا بهتر شدم

عزیزم منم میخاستم بخورم دکترم گفت باید۸ماهگی بخوری زودترپیش فعال میشه

دیگه هفته ات اومده بالا نمیتونی بخوری از این به بعد پیش فعالی میاره
دکترقرص اسیدفولیک داده همونو بخوری روی حافظه بچه تاثیر داره

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آریو مامان آریو ۱ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان سحر مامان سحر روزهای ابتدایی تولد