خانما کندر چندماهگی میشه خورد؟

۱۰ پاسخ

اینا همش الکی هسش منسر حاملگی اولم کندر خوردم ماشالله دخترم هم هوشش عالیه هم دختر آرومی بود و مشکلی هم نداره اینا رو از کجا در میارید آخه اوتیسم و پیش فعالی و.... ربطی به خوردن کندر نداره خانماااااا

منم گاهی میخورم مثلا هفته‌ای یکبار به اندازه دوتا دونه عدس
شنیدم هوش بچه رو خیلی زیاد میکنه...

نخوری بهتره
شما اسید فولیک ک میخوری کافیه

من میخورم هرزگاهی از اول

من ازاول ۴ ماهگی شروع به خوردن کندر میکنم روزی یکی ناشتا ۶ تا هم بیشتر مصرف نمیکنم

کندر اصلا نخور باعث پیش فعالی میشه همون فولیک اسید حکم کندر داره

به جای کندر. میگو ماهی بخور .کندر ی
پیش فعال میکنه

کندر باعث اوتیسم میشه بعد سه ماه هفته ای دوبار خوبه

کندر باید خیلی مراقب باشی، یه ذره بیشتر بخوری شدیدا بیش فعالی میاره

نخور باعث بیش فعالی میشه

سوال های مرتبط

مامان مارشملو🍡 مامان مارشملو🍡 ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
نرگس نرگس قصد بارداری