خانما چندهفتگی کندر میخورن؟

۹ پاسخ

من سر پسرم تو سه ماهگی سه بار اندازه ی یه عدس کوچیک خوردم بیش فعال ک نشد خیلی هم آروم بود الانم ک 8سالشه خیلی آروم و فوق العاده باهوش

نخووور دختر

من شنیدم ماه سوم من خیلی کم میخورم مثلا هر چند روز یه بار

اصلا نخور گاها باعث سقط میشه

بچه خودش جنب وجوشش زیادبودخیلی بیشترشدحتی برای بیش فعالی بهش دارومیداوم اصلاآروم نمیگیره.من که رواین دومی نمیخورم شماهم اگه خواستی خیلس کم‌بخور

نخور

نخوری بچه های الان بیش فعال میکنه

من سربچه اولم خوردم پشیمون شدم

کندر نخور

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی
نرگس نرگس قصد بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرن مامان آرن هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دورچیدا مامان دورچیدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ... مامان ... هفته بیستم بارداری
مامان زینب مامان زینب هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اسماءوپسرکم😍💙 مامان اسماءوپسرکم😍💙 ۲ ماهگی