خانما از چندهفتگی میتونم برم مسافرت؟

۸ پاسخ

من ۱۴ هفتگی رفتم
ولی طول سرویکسم خوبه دکترمم گف جزو حاملگی های کم خطرم
شماام باید تا سونوی انتی صبر کنی عزیزم

دکترمن گفت هرجا بخواب بری باهواپیما ازما باید نامه بگیری با ماشین هردوساعت ۱۰ دقیقه الی ۱۵ دقیقه پیاده شو راه برو

تا ان تی صبر کن، سونوی ان تی رو ببر دکتر تا ببینه و بهت میگه ،مهم طول سرویکسه که محدوده خطر نباشه و استراحت نخاد، ولی من تا حداقل 6 ماهگیش جایی نمیرم ویروس و خستگی و ... نمیارزه

عزیزم بستگی ب شرایطت داره. من خودم بااینکه مشکلی نداشتم دکترم بهم گفت بعد از انومالی میتونی بری

از دکتر بپرس بر اساس شرایط ات اجازه میده

پایان سه چهار ماهگب

سه ماه دوم بهترین موقعس
ولی اگه پزشک تایید کنه و شرایط خاص بارداری نداشته باشی

۳ماه تموم شد بعدش

سوال های مرتبط

مامان مامان ۲گل پسر مامان مامان ۲گل پسر ۲ ماهگی
مامان قند و عسلم♥️♥️ مامان قند و عسلم♥️♥️ ۲ ماهگی
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان قند و عسل🐥🐥 مامان قند و عسل🐥🐥 هفته سیزدهم بارداری
مامان فسقلی🩷 مامان فسقلی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣🐥 مامان جوجه کوچولو🐣🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری