۹ پاسخ

من از روزی ک بیبی چکم مثبت شد رفتم برام آزمایش نوشت و باجواب آزمایش تشکیل پرونده دادم.هم پیش متخصص زنان میرم

بستگی ی خودت داره اگ دکتر شخصی نمیری الان برو اگه دکتر شخصی میری میتونی آخرای ماه بری منم آخراش میرم

من بعد سونو انتی رفتم تشکیل پرونده دادم خوبه پرونده داشته باشی دیگه مثه قدیم نیس رسیدگیشون بهتر شده هم ماما دارن هم دکتر هم دکتر تغذیه من تو شرایط ضروری پیش دکتر خودم میرم ولی حالت عادی برای چکاب مرکز بهداشت میرم

من والا خیلی وقته دنبالش بودم چون تازه به اینجا نقل مکان کردیم پیدا نمیکردم بهداشتو ..خیلی طول کشید با تنبلی و این بندو بساط ها امروز رفتم
شما آزمایش های ۸ هفتگی و که دادی و جوابش که اومد برو بهداشت

من از ۷هفته رفتم

اخراش برو اگه‌نمیخوای واکسن کزازبزنی

من میگم توی هفت ماه برم انشاالله 😂یام اصلا نرم دیگ تحت نظردکترم هستم

سلام عزیزم برو همین الانم میتونی

من که هنوز نرفتم

سوال های مرتبط

مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته سیزدهم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد