خانما کی باید برم بهداشت پرونده باز کنم؟

۴ پاسخ

منم قبل بارداری فولیک اسید و ویتامین د میخوردم الانم میخورم دکتر گفت تا چهار ماه باید بخوری

منم دکتر نرفتم اراول بهداشت رفتم فولیک اسید و د۳ ۱۰۰میخورم

من یازده هفتم از اولشم دارم میرم بهداشت هنوز نرفتم دکتر زنان

همین روزا برو

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من 🐥 مامان جوجوی من 🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری