۱۶ پاسخ

من که هفته ۱۲ بود رفتم

ما شهرمون پزشک خانواده داریم
تا اخر بارداری پیش خود پزشک خانوادم میریم که ماما داره بعدش نامه میدن میریم بهداشت
بازم میپرسم

من ۱۵ هفته بودم رفتم.

موقعی ک بچت بدنیا اومد

عزیزم اگه خودت متخصص داری و تحت نظری حتی بعد زایمان هم میتونی بری مشکلی نیست

من از ده هفته رفتم

من بارداری اولم بعد زایمان رفتم.موقع غربالگری کف پا تیروئید نوزاد

من بعد انتی میرم

من هنوز نرفتم میخام ماه7برم اگه بزارن😂

من ۱۴هفته رفتم

من هفت هفته رفتم

ول کن بابا من میخوام ماه آخر برم
فقط رو مخ آدمن

کد پستی خونه میخوان و باید نزدیک محل خونتون باشه

بهداشت میشه ی شهر دیگ بری من نمیخوام شهر خودم برم

از ۵هفته رفتم.

من ده هفته رفتم.تازه هی بهم‌میگفت چرا اینقد دیر اومدی🫤

سوال های مرتبط

مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان داینو کوچولو 🦕 مامان داینو کوچولو 🦕 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم هفته سی‌ام بارداری