مامانا میگم باید بهداشت حتما پرونده باید باز کنیم؟ چه فایده ای داره ؟

۶ پاسخ

برا واکسن های بعد بچه به امید خدا لازمه

برا واکسن های بعد بچه به امید خدا لازمه

بارداری اولم تا اولین واکسن بچم نرفتم هیچ مشکلی هم پیش نیومد

منم هنوز نرفتم

اگه باز نکنی واکسن بچه رو نمیزنن

برای واکسناسیون ک بچه باید قلبش پرونده تشکیل بدی

سوال های مرتبط

مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌وسوم بارداری