دوستان باید توی بهداشت هم پرونده باز کنیم؟؟

۴ پاسخ

از وقتی فهمیدی بارداری بری بهتر چون وزن اول بارداری و فشار خون همه چیو چک می‌کنه توی بهداشت ماما هستش

از کی باید برم باز کنم؟؟

اره گلم بعد واسه واکسن های نی نی لازمه

واسه واکسن اینا بله نیازه پرونده داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلیم♥️ مامان تو دلیم♥️ هفته نهم بارداری
مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان یحیی🫀 مامان یحیی🫀 روزهای ابتدایی تولد