خانما کی باید بریم بهداشت پرونده باز کنیم ؟؟؟

۸ پاسخ

اما تو اگه میخوای بری بعد از سنو تشکیل قلب برو

من ک هنوز نرفتم😕

من احتمالا بعد ان تی برم

من از همون اول رفتم قرصایی ک بهت میده رایگانه نیاز نیس هزینه کنی

هرچی زودتر بری بهتره

من ۶هفته رفتم

ایشاالله قلبش تشکیل شد میتونی بری ولی خیلیا نمیرن ماه آخر میرن

از همین الان میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته دوازدهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته یازدهم بارداری