اما تو اگه میخوای بری بعد از سنو تشکیل قلب برو
من ک هنوز نرفتم😕
من احتمالا بعد ان تی برم
من از همون اول رفتم قرصایی ک بهت میده رایگانه نیاز نیس هزینه کنی
هرچی زودتر بری بهتره
من ۶هفته رفتم
ایشاالله قلبش تشکیل شد میتونی بری ولی خیلیا نمیرن ماه آخر میرن
از همین الان میتونی بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.