۴ پاسخ

باید الان بری دیگه من پنج هفته رفتم

منم هفته قبل رفتم ولی انقد اذیت میکنن اینقد ازمایش واسم نوشته رگمم پیدا نمیشه سوراخ سوراخم کردن 🥲

چرا حتما لازمه که بری بنظرم سونو قلب رو برو بعد برو برا پرونده

برو پرونده باز کن

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم♥️ مامان تو دلیم♥️ هفته نهم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجوی ممد💙 مامان جوجوی ممد💙 هفته بیستم بارداری
مامان نینیمون مامان نینیمون هفته سی‌ونهم بارداری
مامان امیرعباس و فندق مامان امیرعباس و فندق هفته سی‌ویکم بارداری