کلا بنظرم بزار ماه اخر اگر گیر باشن دیوانه میکنن آدمو ،کلا یه فاز جدان برا خودشون دارو میگن باید بخوری خودشون میگن باید آزمایش بدی بعضی اوقاتم آدمو میترسونن اصن
من اخرای ۱۳هفته رفتم😶
همین الان برو من ۶هفته رفتم
قبل نه هفته البته من هنوز نرفتم😁
من ۸ هفته ک سونو قلب دادم رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.