چند هفته بریم بهداشت پرونده تشکیل بدیم؟

۵ پاسخ

کلا بنظرم بزار ماه اخر اگر گیر باشن دیوانه میکنن آدمو ،کلا یه فاز جدان برا خودشون دارو میگن باید بخوری خودشون میگن باید آزمایش بدی بعضی اوقاتم آدمو میترسونن اصن

من اخرای ۱۳هفته رفتم😶

همین الان برو من ۶هفته رفتم

قبل نه هفته البته من هنوز نرفتم😁

من ۸ هفته ک سونو قلب دادم رفتم

سوال های مرتبط

مامان مانا🩷 مامان مانا🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نینیمون مامان نینیمون هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته یازدهم بارداری