همین الان برو
بدتازه ازمایش هاتو بده جوابو بگیر بد برو پیش متخصص براقلب جنین . بدهمون ازمایشا برا پزشک خانه بهداشتم ببر باز اون یه چکاپ میکنه
منم نمیدونستم باید برم بهداشت شنبه نوبت دکتر دارم قبلش برم یا بزارم بعدش
تاالان دیرم رفتی . بامنی دیگه برو بهداشت دیگه بت اسید فولیک ویتامین د مفت میده خب بد ماما برات ازمایش مینویسه همه رو میری بهداری شهرتونومفت انجام بدی .
من ۱۵ رفتم ازمایش نوشت فرداش صبش ناشتا رفتم بد۲۲ جواب میاد ک برم بگیرم ببرم متخصص سنو قلب . بد پزشک بهداشتم میبرم
ببین سنو قلب متخصص باید بنویسه پزشک بهداشت نمیتونه بنویسه پزشو بهداشت ازنایش کل رد میکنه ک بری دارو میده من رفتم ۱۵ گفت دیر اومدی برو توهمین فردا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.