از چند هفتگی باید بریم بهداشت تشکیل پرونده بدیم؟

۴ پاسخ

همین الان برو

بدتازه ازمایش هاتو بده جوابو بگیر بد برو پیش متخصص براقلب جنین . بدهمون ازمایشا برا پزشک خانه بهداشتم ببر باز اون یه چکاپ میکنه

منم نمیدونستم باید برم بهداشت شنبه نوبت دکتر دارم قبلش برم یا بزارم بعدش

تاالان دیرم رفتی . بامنی دیگه برو بهداشت دیگه بت اسید فولیک ویتامین د مفت میده خب بد ماما برات ازمایش مینویسه همه رو میری بهداری شهرتونومفت انجام بدی .
من ۱۵ رفتم ازمایش نوشت فرداش صبش ناشتا رفتم بد۲۲ جواب میاد ک برم بگیرم ببرم متخصص سنو قلب . بد پزشک بهداشتم میبرم
ببین سنو قلب متخصص باید بنویسه پزشک بهداشت نمیتونه بنویسه پزشو بهداشت ازنایش کل رد میکنه ک بری دارو میده من رفتم ۱۵ گفت دیر اومدی برو توهمین فردا

سوال های مرتبط

مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجوی ممد💙 مامان جوجوی ممد💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته یازدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیستم بارداری