۶ پاسخ

بله نیازه پرونده داشته باشی هر ماه میریمراقبت وزن و فشارتو میگیرن بعد تغذیه سالمبهت میگن و اسید فولیم و ویتامین د رایگان بهت میدن بعدشم حتما باید پرونده باشه چون بچه بدنیا میاد اون موقع میبری واکسن میزنی و اینا دیگه اتدازه و وزن همه چیه بچه

برو عزیزم چیز خاصی نیست ی پرونده برات باز میکنه سنو بارداری تو ببر و کارت ملی و خودتو و همسرت

من که هنوز نرفتم پرونده تشکیل بدم چون استراحت مطلقم

من میرم پیش دکتر بهتره ولی فک کنم برا واکسن بچه لازم باشه منم هنوز تشکیل پرونده ندادم فعلا هم نمیخوام بدم

اره برو .چون ممکنه خودت واکسن نیاز باشه بزنی یا بعد تولد نی نی باید ببری واکسن بزنی .باید پرونده داشته باشی

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجوی ممد💙 مامان جوجوی ممد💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ روزهای ابتدایی تولد
مامان مانا🩷 مامان مانا🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو هفته چهاردهم بارداری