سلام خوشگلا از چند هفته باید بریم بهداشت پرونده ببندیم!؟

تصویر
۷ پاسخ

از وقتی بفهمی بارداری

من گذاشتم اخر ای بارداری برم، چون حوصله ندارم 😅 همیشه برم

من ۸هفته رفتم

منکه بدم میاد برم هی دائم زنگ میزنن بیا چکاپ
بعدم آدمو میترسونن
دلم نمیخواد برم
بعد از آنومالی میرم

من بعد انتی رفتم

از قبل بارداری باید پرونده تشکیل بدی وقتی هم باردار شده باشی باید بری دوباره بگی و تا تحت نظر باشی

منم الان موندن کس برم چون بهداشت همه اشنا هستن توی روستا زندگی میکنیم دوست ندارم از الان برم😂🤦🏼‍♀️

سوال های مرتبط

مامان نینیمون مامان نینیمون هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری
مامان مانا🩷 مامان مانا🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجوی ممد💙 مامان جوجوی ممد💙 هفته بیستم بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته سی‌ام بارداری
مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دریاو‌تودلیم🐣 مامان دریاو‌تودلیم🐣 هفته بیستم بارداری