سلام خانما از کی باید بریم بهداشت برای تشکیل پرونده

۵ پاسخ

سلام من بعد انتی رفتم چون بعدشم میخواستم سرکلاژشم نمیتونستم برم بیرون رفتم دیگه

منم گفتم سونو بدم بعد برم بهداشت

سلام اینجا زوج مینور کسی هست؟

من امروز رفتم آزمایش هم بردم

دیگه وقتی باردار میشی باید بری
ولی من جواب ازمایشمو گرفتم گفتم سنو هم برم بعد برم بهداشت

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نینیمون مامان نینیمون هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ روزهای ابتدایی تولد
مامان مانا🩷 مامان مانا🩷 هفته نوزدهم بارداری