۱۲ پاسخ

با سونو قلب برو

من ۶ هفته رفتم انجام دادم بهتره عزیزم

من سونو هشت هفته رو‌ک بگیرم با ازمایش و سونو ها میبرم

من قبل از بارداری رفتم پرونده تشکیل دادم

هفتت بالا بره شاید اذیتت کنن فردا برو تشکیل بده

من ۵ هفته رفتم ولی چون قلب بچه تشکیل نشده بود گفتن برو هروقت قلب بچه تشکیل شد بیا

حتما باید بهداشت بریم؟؟؟.

سوال منم هست

من تنبلیم میاد هنوز نرفتم🥲

منکه پنج همفته بودم. رفتم تشکیل دادم تو که برو دیر نشه عزیزم

هر موقع بری عزیزم برات پرونده تشکیل میدن

فردا شنبه برو

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ روزهای ابتدایی تولد
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد