خانما بهداشت کی باید بریم برا تشکیل پرونده ؟ کسی میدونه؟

۸ پاسخ

عزیزم‌‌ گروه زدیم تلگرام خانمای گهواره باردارا و‌اقدامی ها دوس داشتی بیا
@madaran1404

نه فعلا بهداشت نرو چون تا قلب تشکیل نشه پرونده برات باز نمیکنن چون احتمال سقط میدن و بارداری پوچ به خاطر همین تشکیل پرونده نمیدن صبر کن عزیز دلم

من بعد ان شاالله تشکیل قلب میرم

من از همون موقع که ازمایشم مثبت شد رفتم وای متاسفانه مرداد ماه سقط کردم انشالله که مثبت بشم باز

اگه آزمایش خون بارداری دادی ببر و برو که برات سونو و آزمایش بنویسن اگه نه که صبر کن سونو برو بعد

بعد از سونو تشکیل قلب
تا سونو تشکیل قلب نبری پرونده تشکیل نمیدن برات

بعد از سونو تشکیل قلب برو

هروقت دوست داری یکم هفته ات رفت بالا برو

سوال های مرتبط

مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان نینیمون مامان نینیمون هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مانلی مامان مانلی روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم♥️ مامان تو دلیم♥️ هفته نهم بارداری
مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ روزهای ابتدایی تولد
مامان مانا🩷 مامان مانا🩷 هفته نوزدهم بارداری