خانما بهداشت همه باید برن پرونده باز کنن
کی باید برم ؟

۱۰ پاسخ

برو پرونده تشکیل بده ضرر نداره..گاهی میری صدای قلب بچه میشنوی فشارت چک میشه ..برای بعد از زایمان و واکسن که حتما لازمه

من بعد ان تی رفتم

من نرفتم

من رفتم تشکیل پرونده هم دادم ولی زیاد به حرفشون گوش نده برو تشکیل پرونده بده چون بعد زایمان بیشتر کارات با بهداشته

اصلا منتظر قلب بچه و اینا نباش از الان برو چن تا ازمایش اینا مینویسه برات و پرونده تو تشکیل میده

منکه هنوز نرفتم...هی زنگ میزنن بیا و این کارو کن اون کارو کن اینو قبول دارن اونو قبول ندارن....دیگه نرفتم فعلا

فعلا زوده سونو قلب ک دادی برو.
پرونده رو تشکیل باید بدی ک برای زایمان و واکسن بچه راحت باشی

آره عزیزم سونوی قلب که رفتی بعد برو برای تشکیل پروندت

من دکتر شخصی میرم
به من گفت لازم نیست

اره بعد از اولین سونو باید بری برات پرونده تشکیل میدن

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم♥️ مامان تو دلیم♥️ هفته نهم بارداری
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نور ✨🤍🪐 مامان نور ✨🤍🪐 هفته سی‌وهفتم بارداری