برو پرونده تشکیل بده ضرر نداره..گاهی میری صدای قلب بچه میشنوی فشارت چک میشه ..برای بعد از زایمان و واکسن که حتما لازمه
من بعد ان تی رفتم
من نرفتم
من رفتم تشکیل پرونده هم دادم ولی زیاد به حرفشون گوش نده برو تشکیل پرونده بده چون بعد زایمان بیشتر کارات با بهداشته
اصلا منتظر قلب بچه و اینا نباش از الان برو چن تا ازمایش اینا مینویسه برات و پرونده تو تشکیل میده
منکه هنوز نرفتم...هی زنگ میزنن بیا و این کارو کن اون کارو کن اینو قبول دارن اونو قبول ندارن....دیگه نرفتم فعلا
فعلا زوده سونو قلب ک دادی برو.
پرونده رو تشکیل باید بدی ک برای زایمان و واکسن بچه راحت باشی
آره عزیزم سونوی قلب که رفتی بعد برو برای تشکیل پروندت
من دکتر شخصی میرم
به من گفت لازم نیست
اره بعد از اولین سونو باید بری برات پرونده تشکیل میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.