بعد سونو قلب برو
میتونیم دیر تر بری
دکتر رفتی؟
بعد NT
من بعد ان تی رفتم
من الان نرفتم
اگه پیش متخصص میری بهداشت وقت تلف کردنه نرو
سلام کی دکتر پرونده تشکیل میده بهداشت برم بهتره یا مطب
هفته ۲۰بری خوبه
من فردا میخوام برم اگه باز باشه
الان برو تا ماه دیگه به نینی سبد کالا بدن
من 8 هفته رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.