بنظرتون کی برم بهداشت پرونده باز کنم ؟

۱۱ پاسخ

بعد سونو قلب برو
میتونیم دیر تر بری

دکتر رفتی؟

بعد NT

من بعد ان تی رفتم

من الان نرفتم

اگه پیش متخصص میری بهداشت وقت تلف کردنه نرو

سلام کی دکتر پرونده تشکیل میده بهداشت برم بهتره یا مطب

هفته ۲۰بری خوبه

من فردا میخوام برم اگه باز باشه

الان برو تا ماه دیگه به نینی سبد کالا بدن

من 8 هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته سیزدهم بارداری
مامان تو دلیم♥️ مامان تو دلیم♥️ هفته نهم بارداری
مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد
مامان بهار🌱🌸 مامان بهار🌱🌸 هفته پنجم بارداری
مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هشتم بارداری