من خودم هنوز نرفتم😅
زودتر برو چون جواب سونو و آزمایش رو میبینه تورو میفرسته تا چکاب کامل بدی تو مرکز بهداشت الان هفته هات خوبه زودتر برو بعدم جواب ازمایش رو ببر مرکز بهداشت خودت برات پرونده باز میکنن و اسیدفولیک و د3 هزار میدن بهت
خواهر منکه از اولش رفته بود میگه هی زنگ میزنن اینو بیار اونو بیار اینو انجام بده برو فلانجا و ....خیلی جاها هم نظرشون با دکتر فرق داره و بیشتر بهت استرس میدن بهم گفت بزار آخراش برو برای واکسن اینا نیازه....
یه سوال گلم
به نظرت سونو درمانگاه ها خیلی متفاوته با سونو کلینیک و مطب؟
همسرم نیست چندتا درمانگاه شبانه روزی دورو برمه راحت میتونم خودم حتی پیاده برم ولی سونو دکتر معروفا همه خیلی دوره به من و علافی ام زیاد دارن....
هروقت فهمیدی بارداری باید بری بانو🌹یه سوال از شما ک بارداری شمام سر موعدت هم درد پریودی داشتی یانه نداشتی
من با سونو تشکیل قلب رفتم
من از هفته ۱۳ رفتم بعد از سونو ان تی رفتم
من هنوزم نرفتم
همین الان برو
من از ۴ هفته رفتم گفتن چرا قبل اقدام نیومدی
اولش
هر موقع بری اتفاقا خیلی خوبه رسیدگی میکنن و آگاه میشی برای زایمان
سلام ی سوال ترو خدا جوابم بدید من از صبح تا الان دارم میارم بالا هیچی نمیتونم بخورم معده درد شدید دارم عادی یا برم دکتر ۵ باری آوردم بالا خیلی اذیتم خیلی
من ۸ ماهگی میخوام برم اونم مجبورم میگن برای زایمان باید پرونده بهداشت باشه وگرنه همون موقعه واکسن بچم میرم
منم نرفتم
هنوز نرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.