ارزوی منم هست💗
شما میخوای جشن بگیری؟😍
الان تو شرایطی هستیم که به شخصه واقعا فقط میخوام سالم به دنیا بیاد و تو شرایط آروم بزرگ بشه و اصلا جنسیت اش برام مهم نیست
اوه کو تا ۳ ماه دیگه
دختر پسر فرقی نداره بخدا تنشون سالم باشه فقط
اول سالم باشه دوم هر چی دوست داری خدا بهت بده ❤️❤️
ایشالله😍منم همینو دوس دارم باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.