کیا جشن تعیین جنسیت گرفتن؟🙄😂

۹ پاسخ

بنظرم جالب نیست .. دوتایی عکسی کلیپی چیزی بگیرین یادگاری. همین میشه یه جشن ساده ی دو نفره

بنظرم با همسرتون برین آتلیه عکس بگیرین خیلی زیبا تر میشه😍

درخاست دوستی بده

من میگیرم خانوادگی چون دوست دارم برای نی نی قشنگم همه چی بگیرم بزرگ شد نگه چرا برای من جشن نگرفتین ولی نمیدونم چرا دکترم گفت هنوز نگیر

عزیزم درخاست بده داشته باشمت من پرم

منم برای پسرم جشن تعیین جنسیت گرفتم خانواده خودم شوهرم بودن ولی خیلی خوش گذشت

من بشم میگیرم😁

منکه نمیتونم هیچوقت گاو خودمو بگیرم از ذوق چطوری میگیرن نمیدونم والا 😂

مگه هنوزم میگیرن؟ از مد نیوفتاد؟😁

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیستم بارداری
مامان زیبا مامان زیبا هفته شانزدهم بارداری
مامان تو دلی من مامان تو دلی من هفته دهم بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وچهارم بارداری