جشن تعیین جنسیت غالبا شام میدن یا عصرونه؟

بارداری
جنین
بیبی چک

۶ پاسخ

من یه جا رفتم شام بود ولی فرقی نداره
منم دوست داشتم بگیرم
تا اینکه خوانواده شوهرم رفتن رو اعصابم به این نتیجه رسیدم کوفت بخورن😂

من قرار با دوستام جشن بگیرم الان که طرف ما هوا خنک نهار میدم دیگه تا نزدیک شبم تو باغ می‌مونیم

معمولا عصرونه طور با میوه و شیرینی

بسته به مدل مهمونیت و مهمونات دارن

ما به جا دعوت بودیم ساندویچ دادن با یه کاسه آش و یه حلوای کوچولو
به اضافه چای و میوه

هرطور خودتون راحتین اما معمولا عصرونه

سوال های مرتبط

مامان آرمین مامان آرمین ۳ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیستم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیستم بارداری
مامان زیبا مامان زیبا هفته هفدهم بارداری
مامان تو دلی من مامان تو دلی من هفته یازدهم بارداری