۷ پاسخ

من از همون هفته نهم رفتم

ای خداا سر همین دخالتا من اصلا دلم نمیخواد برم بهداشت نمیشه برم پرونده ثبت کنم بعدش دیگه نرم اصلا؟؟؟

چ خوب ك پرسيدي گلم، سوال منم بود

از همون اول

من که هنوز نرفتم بهداشت

بتا ک دادی

همون اول باید بری

سوال های مرتبط

مامان روشنایی مامان روشنایی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ مامان 🧚‍♀️آنا🧚‍♀️ روزهای ابتدایی تولد