سلام از چند هفتگی بریم بهداشت من هنو پرونده باز نکردم

۳ پاسخ

هر وقت بخوای میتونی بری چون چیز خاصی نیس ب من گفتن فلان قرص و بخور ک از دکترم پرسیدم گفتن ن نخور تو قرص مکملت هست همون مقدار

من ۷هفته رفتم

فردا برو من ۷ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری