دوستان چند هفته بریم بهداشت پرونده باز کنیم؟

۷ پاسخ

واسه اخراجی بارداری و بعد از زایمان لازمه اما خیلی رو اعصابن همش زنگ میزنن بیا باید چک بشی آزمایشاتو سونو هات تو سیستم وارد بشه وزن و فشارتو بگیریم و...
خلاصه بگم جواب تلفناشون و نده
الان دیگه همه خودشون دکتر متخصص میرن بهداشت نیازی نیست اونا چون می‌خوان رزومه خودشون و پر کنن خیلی پیگیرن

من ۲۱ رفتم ولی به نظرم چون خیلی دقیق و پیگیر هستن،هر چی زودتر برید بهتره.

من خیلی وقته پرونده تشکیل دادم ، الانم میخوام برم کلاسای شیر دهی و زایمان

من بعد سونو آنومالی رفتم ۱۸ هفته و سه روز بودم..

ار وقتی جواب ازمایشت مثبت میشه میتونی بری

من که هنوزم پرونده باز نکردم😂

از اول بارداری

سوال های مرتبط

مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان روشنایی مامان روشنایی هفته بیست‌ویکم بارداری